De VeganChallenge - What I eat in a month



1 oktober is het zover, dan start de VeganChallenge weer. De VeganChallenge wordt twee ker per jaar georganiseerd door de Nederlandse Vereniging voor Veganisme. Je kan natuurlijk op elk moment ervoor kiezen om veganistisch te gaan eten maar tijdens deze maand is het extra leuk omdat je het niet alleen doet; de teller staat al op 4347 deelnemers voor deze editie van de VeganChallenge.

Het lijkt mij leuk om deze editie de deelnemers te inspireren door te laten zien wat ik eet dus ik ga 30 dagen lang mijn eetdagboek delen. Ik deel al regelematig wat ik eet op instagram maar daar kies ik er vaak voor om er ook een mooi plaatje van te maken. Bij mijn eetdagboek van deze maand wil ik laten zien dat vegan eten niet moeilijk hoeft te zijn. Voor dit eetdagboek zal ik een apart instagram account starten.

Op de website van de Veganchallenge kan je je aanmelden, als je je emailadres invult krijg je dagelijks tips en recepten toegestuurd tijdens de challenge. Ook hebben ze een Facebookpagina waar andere deelnemers hun ervaringen delen.

Veel succes met de VeganChallenge!

Reacties

Populaire posts