Dag 1 - Zondag

Ontbijt
Omdat ik pas laat uit bed ga sla ik het ontbijt over.

Lunch
Deze lunch eet ik heel vaak. Het is makkelijk en snel om klaar te maken en je raakt er heel vol van. Vorige week was alle gekoelde Alpro in de bonus dus ik heb flink wat ingeslagen, dus deze plantaardige kwark zal nog wel vaker voorbij komen deze maand.







Wat heb ik gebruikt?
Alpro Go On - 400g
Leev Chocolade volkoren granola - 30g
Stukjes ananas op sap (zonder sap) - 140g
Kaneel - Klein beetje door de kwark

Voedingswaarden
491 Kcal
45g Koolhydraten
20g Vet
27g Eiwit


Tussendoortjes
Mini crackers olijfolie & oregano van LU
Voedingswaarden per pakje van 5 crackers
135 Kcal
20g Koolhydraten
4g Vet
3g Eiwit

Baked cookie van My Protein
Voedingswaarden per koek
289 Kcal
38g Koolhydraten
9g Vet
13g Eiwitten


Avondeten
Pompoencurry met quinoa en flatbread
Geinspireerd op een recept van Rens Kroes.

Voor het gemak heb ik de groenten voorgesneden gekocht, daardoor kost het maar 20 minuten tijd om dit gerecht te bereiden. Ik heb een extra grote portie gemaakt met intotaal een kilo groente. Hier maak ik in totaal 5 porties van. 2 Om direct op te eten en de rest voor de dag erna. Morgen eet ik dit nog een keer als lunch.

Alles hiervan is gekocht bij AH. Helaas hebben ze bij de AH geen naan brood die volledig veganistisch is. Bij de Ekoplaza verkopen ze dit wel die is nog net wat lekkerder dan deze flatbread. In plaats van bouillonblokjes gebruik ik bouillonpoeder.

Voedingswaarden
1 naan en 50 gram quinoa
473 Kcal
72g Koolhydraten
10g Vet
18g Eiwitten
(Dit is een schatting, ik heb alleen de quinoa afgewogen de rest is op de gok. Flatbread calorieën kon ik ook niet excact berekenen.)

Tussendoortje
Een paar uur na het avondeten eet ik nog een appel en een half zakje cashewnoten.

Appel
Voedingswaarden
68 Kcal
15g Koolhydraten
0g Vet
0g Eiwitten

Cashewnoten ongebrand 20g
Voedingswaarden
119 Kcal
5g Koolhydraten
9g Vet
0g Eiwitten

Totaal voedingswaarden
1575 Kcal
195g Koolhydraten
52g Vet
66g Eiwitten

Normaal eet ik rond de 1900 calorieën, vandaag was dat wat minder omdat ik pas laat uit bed was.

Reacties

Populaire posts