Dag 2 - Maandag

Ontbijt
Vandaag bestaat mijn ontbijt uit 3 boterhammen met banaan en hagelslag. Ik drink een kop koffie met sojamelk erbij.


Het lekkerste brood vind ik het liefde&passie speltbrood van AH. In mn koffie gebruik in de soyamelk van Alpro, ik vindt het lekker om de melk goed te schudden dan wordt het een beetje schuimachtig.
Voor het ontbijt drink ik altijd een glas water met een B12 tabletje.






Lunch
Ik heb zelf hummus gemaakt en dit eet ik samen met een gebakken groentemix van champignons, ui en prei op een stuk ciabatta brood. Ik heb ook nog wat sla, tomaat en alfalfa erop gedaan.

Tussendoor
2 stukjes gedroogde pompelmoes/pomelo en een chocolate chip koekje.
Vemondo chocolate chip cookies komen van de Lidl, het gedroogde fruit heb ik gekocht op een markt in Spanje.










Avondeten
Als avondeten eet ik 4 proteine pannekoeken met jam.
Ik gebruik de vegan protein pancakes mix van Body&Fit shop en doe een beetje kaneel, citroensap en vanille aroma door het beslag heen. Het beslag maak ik met soyamelk.
Jam.












Snacks
Na het avondeten eet ik nog een bakje frambozen en beetje chips.
Pas op met chips, want in veel soorten chips zit melk verwerkt! Naturel is van de meeste merken wel zonder melk maar vaak zit in chips met een smaakje melk verwerkt.

Reacties

Populaire posts